-

Alla inlägg under juni 2013

Hejsan! Köpte en lite annurlunda look för en stund sedan! Bara älskar håret, och nu för tiden köper jag bara färgade hår har jag bestämt, men det kan självklart hända att det blir något svart eller blond också! Men ni får gärna gilla looken om ni har tid över! Den kostade 1.000 eftersom jag hade 50% på allting men annars skulle den nog kosta rätt så mycket! Här har ni en titt på looken------>


 

Hejsan! Sitter vid min iPhone och skriver så det kan bli lite krångel med inläggen eftersom jag är så ny med dethär! Just nu sitter jag inte på franska Msp och väntar på att jag ska levla! Det är ju så trist så det blir väl för mig att logga in på svenska nu! Vi ses där!

Igårkväll så loggade jag in på min Franska MSP efter ungjefär ett år. Då var jag i level 5 men igårkväll när jag loggade in så var jag i level 11 nästan 12. Då förstår ni vilken chock jag fick! Iallafall så jag gjorde några fler kortfilmer och matade mitt husdjur och köpte nya kläder osv.... och så har jag fått en massa nya fame! Så snart så är jag i level 12 på Franska MSP. Och för er som undrar varför jag använder MSP så ska jag förklara......


För runt ett år sedan var det en tjej på Svenska MSP som hette Kissy. Hon var i level 20 och var väldigt populär. Men sen hände något, jag hade för mig att hon blev avstängd ett tag eller något. Så hon startade en användare på Franska Moviestarplanet. Och självklart följde nästan halva MSP med och ja.... jag hängde med i släpet där med! Så här nu idag är jag den enda Svensken som är kvar på Franska MSP. Så jag skulle faktiskt uppskatta om det kom någon till för det känns rätt ensamt att vara ensam Svensk på hela spelet. Så varsågoda att starta en användare och adda mig!

.:Fjortiz_emma99:.



 

För ett tag sedan gjorde jag en video och la sedan ut den på Youtube! Den finns även på min MSP youtube-kanal! Så jag tänkte att vi slänger in denhär videon här på bloggen också!

Det blev inte som jag tänkt med pilen, jag begärde för mycket! Men hon var sjukt duktig på att göra headers! Jag älskar den! Hon hade redan gjort några innan idag så förstår att hon var helt slut! Imorgon tänkte jag ge henne hennes önskelista för allt besvär! Vad tyckte ni om headern? Kommentera!

 

För en liten stund sedan så ansökte jag om Header-hjälp från en tjej vars blogg heter Mspkinzie.bloggplatsen.se

Så jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa mej! Ja för ni ser ju på hennes blogg att det ser lite mer fresh ut! Haha då är min header inget att jämnföra med hennes! Och bad även henne om att ordna så att pilen blir en liten figur på min användare istället. Så då blir det bara för mig att vänta på hennes svar! Och för er som vill ha en header, Det är bara att fråga henne! Man behöver inte ha en MSP blogg! Du kan även ha en blogg som handlar om din vardag eller annat!

  


Idag så har inget på MSP hänt hittentills! Förra året var det mer saker som hände, folk blev raderade och kom tbx, inte så mycket lagg, kädjemejl, folk såg likadana ut(Samma ansikte som min användare) Och det fanns inget hat, kortfilmer.... och allt var perfekt, det var roligare då! Vi alla saknar det gamla Moviestarplanet!

 

Hej! Jag tänkte ge lite förslag på hur man kan levla lite snabbare!


För det är ju flera som gärna vill komma upp i högre level för då blir man tydligen "respekterad". Så varsågod!

1. Skapa andra gubbar som ser dina filmer, ger aoutografer, gillar dina looks och artbooks.

2. Skriv i den lilla rutan tillexempel: Den 10 personen som ger aoutograf får en present!

3. Gör många filmer som du tror andra gillar.

4. Be dina närmaste vänner att dela dina filmer för sina vänner.

5. Försök att kämpa själv också, be inte bara dina vänner! Gör många filmer med spännande namn, ha med kända personer i dina filmer.


Det var lite tips,  har ni egna tips på hur man kan levla snabbare så kommentera gärna här nedan!


Hejsan och välkommen till vår blogg! Vi som bloggar är Coola Fjortizen03 och Fjortiz_Emma99! Tack för att ni lyckades läsa så snabbt c:

Jag heter Isa och är skaparen till denhär bloggen! Jag har haft MSP i ca 3-4 år och spelar på min användare Fjortiz_Emma99 i level 14. Jag håller även på med en serie som heter Fallen angel och handlar om en flickas liv efter hennes mammas död. Btw glöm inte att adda min "extra användare" Lances. 

 

Jag heter Mänel och min gubbe som jag spelar med heter Coola Fjortizen03. Min gubbe är i level 9, Och har spelat MSP i snart 3 år! Jag håller på med en serie som heter Min mamma är Döende. Den handlar om en dag Hittar Alex sin mamma svimmande. Efter det lilla besöket i sjukhuset får hon reda på det hemska att symptomen började för 1 år sen. Med livet på väntan möter hon en ny vän som är hemlös och vännen berättade att hon har gått igenom att hennes mamam har svimmat, fast dött!

Denna film har inte hänt på rikitg!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Vi kör på en av dem vanligaste frågorna! Vad tycker du om min kära blogg?
 Utmärk
 Perfekt
 Inte så bra
 Dålig
 Sämst
 Vet inte

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästbok






Ovido - Quiz & Flashcards