-

Alla inlägg under juli 2013

 


  • Längden bör man kunna ändra, lång som kort.
  • Man borde kunna "Få barn" och "Gifta" sig.
  • Att man kan skriva mer saker utan att bli avstängd.
  • Dem bör ändra så att man kan ha fler relationer tex kusin, mormor osv.
  • Synlig ålder.
  • Billigare kläder och möbler.
  • Kunna skriva med Moderatorerna.
  • Ändra så att man kan skriva anonymnt i Forum.


Jag hade tänkt att skriva dethär inlägget i helgen men eftersom jag är upptagen då så får det bli idag! När man skaffat en blogg vill man nog fixa med den rätt mycket så att den blir bra, så jag ska hjälpa er med det! Gratis på köpet :D

Ni kommer att kunna ordna en musiklista till eran blogg, så att era läsare har något att lyssna på samtidigt som dom läser bloggen, mysigare! Men det finns en negativ sak! Och det är att det tar längre tid för bloggen att ladda, den laddar om en gång så om ni har en väldig dålig dator så är det inget du bör ladda upp på bloggen. Varsågoda, läs och njut... Sidan du ska använda heter Scmplayer.net



När du kommer in på sidan ska du välja hur du vill att musikspelaren ska se ut! Välj själv din färg, jag väljer grå eftersom det matchar till min blogg(Ifall jag skulle fixa en till bloggen

 

 Sen nästa steg, då måste du trycka på "Edit Playlist" Som finns över dom färgade listorna, Nu ska du öppna en ny flik och kopiera en massa HTML-koder? Välj ut några Youtube-låtar som du vill ha på din blogg. Tex "Dittin-Han jag kallade för pappa"

   

Nu är ditt jobb att trycka bredvid "Edit Playlist", alltså Configure Setting. Där ska du själv ändra ljud och vart listan ska sitta osv. Sen ska du trycka där jag markerade med svart, Done (Som betyder färdig på Svenska.)  


Då kommer det upp dethära, Kopiera HTML-koden, gör det två gånger för säkerhets-skull. 

 Nu ska du in på Bloggen, Sedan inställningar som du kan välja lite högre upp på "bloggplatsen". Då laddar det lite och det kommer upp en liten "Lista" på saker man kan välja att ändra, och du ska trycka på Menyavdelningar, som finns under "Bloggens adress".

 


Nu snart är du färdig med allt, men det sista du ska göra är nu att ändra dethär som kommer upp. Namnge avdelningen tex till Musikspelare, Tryck på "Typ av avdelning" som ska vara HTML-kod. Sen ska du Klistra in koden du kopierade för en stund sedan, klistra in och tryck på "Skapa avdelning". Nu har du din helt egna Musikspelare på bloggen! Bara att titta själv.

 





NU KAN DU LYSSNA PÅ MUSIK HELA DAGEN.

För er som läser och följer bloggen vill kanske inte klicka in och det finns inget inlägg, så vill iallafall inte jag att det ska hända när jag läser bloggar. Så jag skriver tiderna här på bloggen!

Jag kan börja blogga allt från 6 till 8, och så blir det ungjefär 3-5 inlägg varje dag ungjefär varannan timme... och så slutar jag att blogga från 18-20. Alltså jag har självklart inte bestämda tider, men det är så min dag låter bloggen vara. Och det kommer troligtvis att bli bättre med inlägg senare på året, för nu på sommaren jobbar jag så det kan bli lite.... krångligt! 

 

Nu har jag försökt att skicka ett 100-tals meddelande för att kunna ta bort reklamen på bloggen,men ingenting händer, jag får inget svar. Och det är bara för att man måste ha ett WyWallet konto! Och det går inte att köpa saker på Sims eller MSP... för då måste man ha det jävla grejsen som man måste vara 18 eller ha en förälders tillåtelse. Jag menar vem skickar hem brev? Skriv mail istället.... ÅÅÅÅHH jag blir så irriterad?!? Jag kan ju inte ens köpa VIP på Msp själv längre..... :'( Är jag ensam om dethär? ;/

 

Äntligen är man tillbaka och välkommen! Det var en massa meddelande och vänförfrågningar, så man känner sig lite populär, jag har ännu inte kollat min fame för är inne på mobilen men nu startar datan oc man loggar in på sin kära användare!

När jag ska kolla hur länge det är kvar tills jag kan logga in igen så står det 2 timmar, och det har det stått nu i snart en timme! Blir sjukt frustrerad, för som många av er märker så är jag otroligt beroende av MSP även fast jag inte gör något än att gika Fame. Och jag har bara hemliga användare förutom Fjortiz_Emma99 så det blir lite komplicerat om jag vill göra något, så jag funderar mycket om jag ska göra en Extra användare ifall att, eller om jag ska ta någon av dem jag redan har..... Vad tycker ni? Ska jag använda någon som jag redan har som "Extra användare" eller  sa jag skapa en ny användare? Kommentera!


 

Random bild på en planta(som man kan vattna och ta hand om) som inte finns kvar i shoppen längre, plantan är i min halv-systers förra användares trädgård. Sök på Thesy01 och gå till hennes rum om du vill se den Live!

VÄNTA

Nu är det 4 timmar kvar tills jag äntligen kan logga in igen! Känns förjävligt att inte kunna logga in och kolla all fame man tjänat... Och jag ser på mobilen att jag fått en massa meddelande, ÅHH blir så frustrerad!  Men ändå. det är inte länge tills jag får logga in igen. 


DATORN

Min dator är fortfarande trasig, så man kan spela en timme, ladda en timme, spela en timme.... för något har hänt så det är väldigt krångligt att sätta i laddsladden och den fungerar inte när man spelar samtidigt, så vi får tacka min lillasyster för dålig uppdatering. Och det blir ingen bild i dethär inlägget eftersom jag är inne på mammas dator som inte har den braiga Paint hhahah, Vi hörs!

Jag förstår inte, det står inte att man inte får skiva ingentig?!?-.-

Hejsan och välkommen till vår blogg! Vi som bloggar är Coola Fjortizen03 och Fjortiz_Emma99! Tack för att ni lyckades läsa så snabbt c:

Jag heter Isa och är skaparen till denhär bloggen! Jag har haft MSP i ca 3-4 år och spelar på min användare Fjortiz_Emma99 i level 14. Jag håller även på med en serie som heter Fallen angel och handlar om en flickas liv efter hennes mammas död. Btw glöm inte att adda min "extra användare" Lances. 

 

Jag heter Mänel och min gubbe som jag spelar med heter Coola Fjortizen03. Min gubbe är i level 9, Och har spelat MSP i snart 3 år! Jag håller på med en serie som heter Min mamma är Döende. Den handlar om en dag Hittar Alex sin mamma svimmande. Efter det lilla besöket i sjukhuset får hon reda på det hemska att symptomen började för 1 år sen. Med livet på väntan möter hon en ny vän som är hemlös och vännen berättade att hon har gått igenom att hennes mamam har svimmat, fast dött!

Denna film har inte hänt på rikitg!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Vi kör på en av dem vanligaste frågorna! Vad tycker du om min kära blogg?
 Utmärk
 Perfekt
 Inte så bra
 Dålig
 Sämst
 Vet inte

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästbok






Ovido - Quiz & Flashcards